Close

Ervaar de winterpiek met Holland & Barrett

Alles om de winterdip te voorkomen

Gemoedstoestand Ashwagandha

Voldoende daglicht, regelmatige lichaamsbeweging, genoeg slaap en sociale activiteiten: allemaal dingen die onze gemoedstoestand positief kunnen beïnvloeden. 

De donkere, koude wintermaanden kunnen dus een uitdaging zijn voor onze gemoedstoestand. Met onze tips en productadvies geef je de winterdip geen kans en kun je extra genieten van al het moois wat de winter te bieden heeft, van knisperende haardvuren tot een stevige work-out in een wit winterlandschap. Klaar om de winterpiek te ervaren? 

 

Snel naar: Ontdek de kruiden voor je gemoedstoestand | Kom erachter of je te veel stresshormoon hebt | Tips van onze expert

Ontdek de kruiden om de winterdip geen kans te geven

*Gezondheidsclaims in afwachting van goedkeuring door de Europese Commissie.

Goede slaap, beter humeur

Goede slaap, beter humeur

Slaap speelt een belangrijke rol bij het reguleren van onze gemoedstoestand. Een goede nachtrust zorgt voor een emotionele balans en vermindert de kans op stemmingswisselingen. Een gezond voedingspatroon, regelmatige beweging en een goede slaaphygiëne zijn de makkelijkste weg naar een goede nachtrust. Wil je nog wat extra ondersteuning? Dan kan je ook extra ondersteuning vinden in de vorm van thee, supplementen en zelfs pleisters. 

Oana NachtpleistersOana Nachtpleisters

Gemoedstoestandbundel












Heb jij te veel stresshormoon? 

Slaap je slecht of onrustig, ben je vaak vermoeid en heb je soms negatieve emoties? Dat zou weleens het gevolg kunnen zijn van een teveel aan cortisol, ook wel het stresshormoon genoemd. Via deze speekseltest, die je eenvoudig zelf thuis kunt afnemen, krijg je inzicht in je cortisolgehalte. Bovendien krijg je een gepersonaliseerd adviesrapport waar je meteen mee aan de slag kunt.

Cortisol Speekseltest AfnamekitCortisol Speekseltest Afnamekit

Verbeter je gemoedstoestand door te sporten

Verbeter je gemoedstoestand door te sporten

Een effectieve manier om je gemoedstoestand te verbeteren? Sporten, natuurlijk! Bewegen zorgt voor de aanmaak van gelukshormonen in je hersenen, kan de slaapkwaliteit verbeteren en je zelfvertrouwen een boost geven!Wil je het meeste uit jouw trainingen halen, dan is vooral herstel heel belangrijk. Hoe je goed kunt herstellen, ontdek je met het digitale Sportdoel Journal. Selecteer je sportdoel, beantwoord enkele gerichte vragen en ontvang gepersonaliseerd advies om jouw doelstellingen te bereiken. Bovendien krijg je meteen 10% korting op producten die jou zullen helpen herstellen.

Sport JournalSport Journal

Tips van onze experts

  • IDeal
  • MasterCard
  • Visa
  • AmericanExpress
  • PayPal
  • Riverty
  • Instagram
  • Facebook
© 2023 Holland & Barrett N.V.
+31 20 8885031 | klantenservice@hollandandbarrett.com