Belangrijke informatie voor onze klanten

 

Brief van onze directeur 


Beste Holland & Barrett klant,

Ondanks dat er al veel berichtgeving in de media over het coronavirus verschenen is, wil ik mij namens al mijn collega’s graag tot u richten in deze e-mail.

Bijzondere tijden vragen om bijzondere maatregelen, niet alleen in Nederland maar over de hele wereld en dus ook bij Holland & Barrett. Deze maatregelen raken ons allemaal en meer dan ooit  zullen we ons in Nederland moeten beroepen op elkaars steun en solidariteit, zodat we deze tijd zo goed mogelijk met elkaar doorkomen. Deze solidariteit en het ‘wij-gevoel’ is binnen Holland & Barrett heel duidelijk aanwezig en het vervult ons met trots om dat te zien


Maatregelen
Als bedrijf en als werkgever voelen wij ons verantwoordelijk voor het welzijn van onze klanten en onze medewerkers en doen wij er alles aan om de risico’s zo beperkt mogelijk te houden. Zo hebben wij een aantal belangrijke preventieve maatregelen genomen, waarin de adviezen van het RIVM centraal staan. Uiteraard wassen onze medewerkers hun handen zo vaak mogelijk en hebben wij regelmatige schoonmaak in onze winkels. Daarnaast vragen we onze klanten en medewerkers om minimaal 1,5 meter afstand te bewaren en doen we een dringend beroep op onze klanten om met PIN te betalen. Tevens hebben we onze schepbakken met noten en zuidvruchten leeggehaald en de verkoop van deze artikelen tot nader order stop gezet. Ook hebben wij alle testers uit onze winkels gehaald. Wij volgen de ontwikkelingen op de voet en nemen dagelijks aanvullende maatregelen om het welzijn van onze klanten en medewerkers zo goed mogelijk te bewaken.


Onze winkels
Meer dan ooit zien we uit de verkopen in onze meer dan 200 winkels en op www.hollandandbarrett.nl dat wij een essentiële bijdrage leveren aan het welzijn van veel mensen en dat het deskundige advies van onze medewerkers daarbij van groot belang is. Dit maakt dat wij ernaar streven onze winkels open te houden en dat wij onze diensten willen blijven leveren aan onze klanten die ons echt zien als essentiële winkel, juist in deze tijd. De rol van onze medewerkers in de winkels, in het distributiecentrum en op het klant support center zijn hierin van cruciaal belang en wij zijn ontzettend dankbaar voor de enorme inzet van deze superhelden.


Online winkelen
We zien een enorme toename in de vraag in onze online shop en vragen graag uw begrip voor het feit dat deze enorme drukte momenteel tot een vertraging van een aantal dagen in de levering van uw bestelling kan leiden. Een groot team van zeer toegewijde medewerkers doet er uiteraard alles aan om deze vertraging zoveel mogelijk te beperken.


Ten slotte
Holland & Barrett onderscheidt zich door de zeer goede productkennis en het deskundige advies en we zijn er trots op dat onze medewerkers juist in deze tijden een enorm verschil kunnen maken. We vragen aan u als klant om, indien u twijfelt of u griepachtige verschijnselen heeft, uw aankopen via www.hollandandbarrett.nl te doen. In alle andere gevallen bent u uiteraard, zoals altijd, zeer welkom in onze winkels.


Met dankbare groet,


Marc Estourgie
Algemeen Directeur