Belangrijke informatie rondom het coronavirus

Over jouw bestelling:

  • Je kunt nog steeds terecht in onze webshop en jouw bestelling wordt gewoon geleverd.

  • Je ontvangt een track & trace code zodra jouw bestelling verstuurd is.

  • Helaas zijn sommige producten tijdelijk niet online beschikbaar. Deze producten kun je niet toevoegen aan je winkelmand.

 

Brief van onze directeur

"Meer dan ooit zien we uit de verkopen in onze meer dan 200 winkels en op www.hollandandbarrett.nl dat wij een essentiële bijdrage leveren aan het welzijn van veel mensen en dat het deskundige advies van onze medewerkers daarbij van groot belang is."
Lees meer >>>

 

Veelgestelde vragen

Zijn de winkels nog gewoon open?

 

Juist in deze tijd is het voor ons van extra groot belang dat Holland & Barrett een plek is waar iedereen terecht kan voor vitamines, mineralen en gezonde voeding. Wij streven er daarom ook naar om onze winkels zo veel mogelijk open te houden.

 

Het coronavirus heeft echter steeds meer invloed op ons dagelijks leven en raakt ons allemaal. Daarom hanteren wij tot nader order aangepaste openingstijden voor al onze winkels. Op deze manier kunnen we onze winkels zo goed mogelijk bevoorraden en onze klanten nog beter helpen.

 

Wat zijn de openingstijden van de winkels?

 

Al onze winkels hebben tot nader order aangepaste openingstijden. Het kan zijn dat dit nog niet goed op onze website is verwerkt.


Omdat de situatie rondom het coronavirus van dag tot dag kan veranderen, adviseren wij je om www.google.nl te raadplegen om te kijken of de winkel bij jou in de buurt daadwerkelijk geopend is. Hier vind je altijd de meest recente updates.

 

Wat voor extra hygiëne- en veiligheidsmaatregelen nemen jullie in de winkels?

 

We doen er alles aan om het winkelen in deze bijzondere tijd zo veilig mogelijk te houden. We volgen de aanbevelingen van het RIVM op de voet en nemen dagelijks aanvullende maatregelen om het welzijn van onze klanten en medewerkers zo goed mogelijk te bewaken.

  • We vragen onze klanten en medewerkers om minimaal 1,5 meter afstand te houden tot anderen. Daarnaast laten wij maximaal 5 klanten tegelijk toe.

  • We hebben doorzichtige plexiglas-schermen bij de kassa’s geplaatst.

  • Om hand-op-hand contact te vermijden vragen we onze klanten om met pinpas te betalen. Uit voorzorg nemen we momenteel geen contant geld aan.

  • Ook vragen wij onze klanten om zelf hun passiekaart en producten te scannen met onze scanner. Als dit niet lukt, staan onze winkelmedewerkers uiteraard voor je klaar.

 

 

Daarnaast wassen onze medewerkers hun handen uiteraard zo vaak mogelijk en wordt er extra vaak schoongemaakt in onze winkels.

 

Tevens hebben we onze schepbakken met noten en zuidvruchten leeggehaald en de verkoop van deze producten tot nader order stop gezet. Ook hebben wij alle testers uit onze winkels gehaald.

 

Is er genoeg voorraad in de winkels?

 

We doen er alles aan om onze winkels zo goed mogelijk te bevoorraden. Door de enorme vraag naar onze producten kan het zijn dat bepaalde producten sneller uitverkocht raken dan anders. Onze klantenservice kan momenteel niet inzien welke winkels bepaalde producten op voorraad hebben. Wij vragen hiervoor je begrip.

 

Is het product waar jij naar op zoek bent uitverkocht in de winkel bij jou in de buurt? Kijk dan of het wel nog verkrijgbaar is in onze online shop of bezoek een van onze andere winkels.

 

Versturen jullie nog pakketten?

 

Online producten bestellen en thuis laten bezorgen is en blijft gewoon mogelijk. Juist in deze tijd is het voor ons van extra groot belang dat Holland & Barrett een plek is waar iedereen terecht kan voor vitamines, mineralen en gezonde voeding.

 

Als iets niet op voorraad is in mijn bestelling; komt het dan nog wel en hoelang duurt dit?

 

Het kan zijn dat de door jou bestelde producten niet op voorraad zijn. Wij streven ernaar jouw bestelling alsnog zo spoedig als mogelijk te verzenden. Zodra dit gebeurt, ontvang je hiervan een verzendbevestiging met een Tracking Link.

 

Waarom geldt er voor sommige producten een maximaal aantal per klant?

 

Bepaalde producten raken momenteel veel sneller uitverkocht dan anders. Omdat veel van onze klanten momenteel behoefte hebben aan deze producten en we graag zoveel mogelijk klanten willen helpen, geldt voor deze producten tijdelijk een maximum aantal per klant.

 



Heb je het antwoord op je vraag nog niet gevonden?


Stel een vraag