Belangrijke informatie rondom het coronavirus


 

Informatie over jouw bestelling:

  • Je kunt zoals altijd terecht in onze webshop en jouw online bestelling wordt gewoon geleverd.

  • Je ontvangt een track & trace code zodra jouw bestelling verstuurd is.

 

Veelgestelde vragen

Zijn jullie winkels open?

 

Onze winkels blijven zo veel mogelijk open. Juist in deze tijd is het voor ons van extra groot belang dat Holland & Barrett een plek is waar iedereen terecht kan voor vitamines, mineralen en gezonde voeding. Daarom staan onze medewerkers voor je klaar en geven we je op 1,5 meter het persoonlijke advies dat je van ons gewend bent.

 

Het coronavirus heeft echter steeds meer invloed op ons dagelijks leven en raakt ons allemaal. Daarom hanteren we in sommige van onze winkels aangepaste openingstijden. Wij adviseren je om www.google.nl te raadplegen om te zien of jouw Holland & Barrett winkel daadwerkelijk geopend is.

 

Onze winkels in Apeldoorn, Zoetermeer Rokkeveen, Purmerend, Tiel en Utrecht Leidsche Rijn zijn tijdelijk gesloten.

 

Wat zijn de openingstijden van de winkels?

 

Sommige van onze winkels hebben tot nader order aangepaste openingstijden. Het kan zijn dat dit nog niet goed op onze website is verwerkt.


Omdat de situatie rondom het coronavirus van dag tot dag kan veranderen, adviseren wij je om www.google.nl te raadplegen om te kijken of de winkel bij jou in de buurt daadwerkelijk geopend is. Hier vind je altijd de meest recente updates.

Onze winkels in Apeldoorn, Zoetermeer Rokkeveen, Purmerend, Tiel en Utrecht Leidsche Rijn zijn tijdelijk gesloten.

 

Wat voor extra hygiëne- en veiligheidsmaatregelen nemen jullie in de winkels?

 

We doen er alles aan om het winkelen in deze bijzondere tijd zo veilig mogelijk te houden. We volgen de aanbevelingen van het RIVM op de voet en nemen dagelijks aanvullende maatregelen om het welzijn van onze klanten en medewerkers zo goed mogelijk te bewaken.

  • We vragen onze klanten en medewerkers om minimaal 1,5 meter afstand te houden tot anderen. Daarnaast laten wij een maximaal aantal klanten tegelijk toe en vragen we iedereen om een mondkapje te dragen.

  • We vragen iedereen om bij binnenkomst je handen en winkelmandje te desinfecteren.

  • We hebben doorzichtige plexiglas-schermen bij de kassa’s geplaatst.

  • Om hand-op-hand contact te vermijden vragen we iedereen om met pinpas te betalen. Uit voorzorg nemen we momenteel geen contant geld aan.

  • Ook vragen wij onze klanten om zelf hun klantenkaart en producten te scannen met onze scanner. Als dit niet lukt, staan onze winkelmedewerkers uiteraard voor je klaar.

 

Daarnaast wassen onze medewerkers hun handen uiteraard zo vaak mogelijk en wordt er extra vaak schoongemaakt in onze winkels.

Tevens hebben we onze schepbakken met noten en zuidvruchten leeggehaald en de verkoop van deze producten tot nader order stop gezet. Ook hebben wij alle testers uit onze winkels gehaald.

 

Is er genoeg voorraad in de winkels?

 

We doen er alles aan om onze winkels zo goed mogelijk te bevoorraden. Door de enorme vraag naar onze producten kan het zijn dat bepaalde producten sneller uitverkocht raken dan anders. Onze klantenservice kan momenteel niet inzien welke winkels bepaalde producten op voorraad hebben. Wij vragen hiervoor je begrip.

 

Is het product waar jij naar op zoek bent uitverkocht in de winkel bij jou in de buurt? Kijk dan of het wel nog verkrijgbaar is in onze online shop of bezoek een van onze andere winkels.

 

Kan ik mijn bestelling in de winkel afhalen?

 

Heb je een bestelling geplaatst via order in store? Dan kan je jouw bestelling gewoon in de winkel ophalen.

 

Versturen jullie nog pakketten?

 

Je aankopen online doen en laten thuisbezorgen is en blijft altijd mogelijk. Helaas is het tot nader order niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een UPS-afhaalpunt.

 

Waar is mijn pakket?

 

Veel van onze klanten kiezen er momenteel voor om hun aankopen online doen. De enorme toename in online bestellingen en de grote drukte bij onze bezorgdiensten zorgt ervoor dat het online winkelen bij ons misschien niet altijd gaat zoals we zouden willen en zoals je van ons gewend bent.

Het kan daarom zo zijn dat je jouw bestelling een enkele werkdag later ontvangt. Wij vragen hiervoor je begrip. Ondertussen doen wij er alles aan om eventuele vertragingen zoveel mogelijk te beperken en jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging en een track & trace link. De verzendbevestiging wordt altijd in de avond verstuurd.

 

Als iets niet op voorraad is in mijn bestelling; komt het dan nog wel en hoelang duurt dit?

 

Het kan zijn dat de door jou bestelde producten tijdelijk niet op voorraad zijn. Wij streven ernaar jouw bestelling alsnog zo spoedig als mogelijk te verzenden. Zodra dit gebeurt, ontvang je hiervan een verzendbevestiging en een track & trace code.

 



Heb je het antwoord op je vraag nog niet gevonden?


Stel een vraag