Veelgestelde vragen


Passie klantenkaart
Hoe kan ik meedoen aan het Passie spaarprogramma?

Meedoen is simpel. Als je online bestelt, kun je je gratis Passie klantenkaart gewoon toevoegen aan je bestelling door de optie aan te vinken in het bestelproces. De punten die je spaart met je bestelling worden dan direct op je kaart bijgeschreven. Je kunt je gratis Passie klantenkaart ook ophalen in een van onze winkels (vind hier jouw dichtstbijzijnde winkel). Je ontvangt je kaart direct en kunt meteen beginnen met sparen.

Welke voordelen heb ik met Passie?

• Het Passie spaarprogramma is gratis
• Je ontvangt 150 punten (t.w.v. €1,50) cadeau wanneer je voor het eerst deelneemt en je kaart activeert.
• Je spaart direct 2 punten per uitgegeven euro. Sparen gaat zo sneller dan je denkt.
• Je ontvangt ongeveer vier keer per jaar automatisch een waardebon met je gespaarde punten. Deze waardebon kun je vrij besteden in een van onze winkels of online op jouw favoriete producten (m.u.v. cadeaubonnen).
• Je ontvangt als Passie member extra en exclusieve aanbiedingen.
• Je wordt als eerste op de hoogte gesteld van o.a. member-only acties, winacties en extra punten-promoties.
• Passie is ook verkrijgbaar als handige app via de App store en via Google Play. Zo heb je je kaart en waardebon via je smartphone altijd bij de hand. Handig!

Hoe activeer ik mijn Passie klantenkaart?

Activeer je kaart hier online of laat de Passiekaart activeren door een van onze collega's in een van onze filialen.

Hoe koppel ik mijn bestaande Passie klantenkaart aan mijn online account?

Je kunt (tijdens het bestellen) een online account aanmaken, hier wordt dan gevraagd naar je Passie kaartnummer. Dit is een 13-cijferige code beginnend met 293 en deze vind je op de achterzijde van je klantenkaart. Wanneer je het bestaande kaartnummer invult wordt deze gekoppeld aan je online account. Als je deze niet bij de hand hebt, geen nood. Wanneer de gegevens van je online account precies overeenkomen met die van Passie, koppelen wij de accounts automatisch aan elkaar.


Als je onverhoopt problemen ondervindt kun je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar klantenservice@hollandandbarrett.com of telefonisch via 020 – 560 7900. Wij helpen je graag!

Kan ik een familielid toevoegen aan mijn Passie account?

Op dit moment is dit helaas niet mogelijk. Maar bij Passie ontvang je een klantenkaart en een sleutelhanger. Als je samen met iemand anders wilt sparen, kun je de kaart en de sleutelhanger verdelen. Ook kun je beiden de gratis Passie app installeren.

Hoeveel waardebonnen kan ik ontvangen?

We versturen je maximaal 4 keer per jaar een Passie waardebon. Je ontvangt een waardebon wanneer je minimaal 50 punten hebt gespaard.

Hoe kan ik mijn waardebon uitgeven?

De waardebon is vrij te besteden online of in één van onze winkels. Dat betekent dat je deze kunt gebruiken om jouw favoriete producten te shoppen, jezelf te verwennen of te verrassen met een ander product. Toon je waardebon bij het afrekenen digitaal of als geprinte versie. Nadat de kassakorting is verwerkt, wordt het bedrag van de waardebon als korting toegepast op je transactie. Shop je online, geef dan bij het afrekenen je waardebonnummer aan ons door zodat de korting verrekend kan worden.

Wat gebeurt er als ik mijn Passie waardebon vergeet in te leveren?

Je Passie waardebon is minimaal 3 maanden geldig, waardoor je ruim de tijd hebt om deze te verzilveren. Waardebonnen die niet worden gebruikt binnen de gestelde termijn komen te vervallen. Dat zou natuurlijk zonde zijn, daarom helpen wij je altijd herinneren aan je waardebon voordat deze zijn geldigheid verliest.

Passie klantenkaart verloren, gestolen of beschadigd?

Niets aan de hand. Je ontvangt eenvoudig een vervangende kaart voor je bestaande account. Zo gaan er geen gespaarde punten verloren. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is één van onze winkels binnenlopen als je in de buurt bent, of bij je online bestelling aanvinken dat je een nieuwe klantenkaart wilt. Je vindt dit in één van de laatste stappen van het bestelproces, onder de optie; ‘Ik ben mijn kaart verloren’.

Wat als ik mijn Passie klantenkaart niet bij me heb? Kan ik dan evengoed punten sparen?

Als je in de winkel bent kunnen wij je account zoeken via je e-mailadres of je postcode. Let wel, dit kunnen wij alleen garanderen bij geactiveerde klantenkaarten en het zoeken op de kassa op deze manier duurt wel wat langer. Het is daarom het beste als je je kaart bij je hebt. Natuurlijk kun je ook de sleutelhanger tonen of de app downloaden, dan heb je altijd je kaart en waardebonnen bij de hand.


Kom je er na het winkelen achter dat je je klantenkaart niet hebt gebruikt? Bewaar dan de bon en vraag de volgende keer dat je in de winkel komt om de punten alsnog toe te voegen. Dit kan tot 4 weken na de transactie, mits je je kassabon nog hebt.

Hoe kan ik zien hoeveel punten ik heb gespaard?

Dat kan op verschillende manieren:


Als je in de winkel koopt, dan zie je jouw puntensaldo onderaan de kassabon.
Je kunt je puntensaldo ook online bekijken via je online account. Gewoon even inloggen, op ‘mijn account’ klikken en naar Passie scrollen. Daar vind je jouw puntensaldo.

De makkelijkste manier om je puntensaldo te checken is door de Passie app te downloaden. Je puntensaldo staat direct op de startpagina van de app. Je vindt de gratis Passie app in de App store en via Google Play.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kunt je gegevens online aanpassen via je online account.


Je kunt je gegevens ook aanpassen via de Passie app, via ‘mijn profiel’. Let op, via de app kun je niet je e-mailadres en achternaam wijzigen.

Wil je deze gegevens aan laten passen, of loop je tegen problemen aan? Neem dan contact met ons op via klantenservice@hollandandbarrett.com of bel ons op: 020 – 560 7900. Wij helpen je graag!

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Jouw privacy is zeer belangrijk voor ons. Wij zullen dan ook vertrouwelijk omgaan met de persoonlijke informatie die je met ons deelt en deze nimmer – voor enige marketing doeleinden– vrijgeven aan derden buiten de Holland & Barrett Groep.


Wij gebruiken de informatie graag om je te informeren over ons assortiment, onze dienstverlening en om jouw winkelervaring bij Holland & Barrett te verbeteren. Dit doen wij door onder andere winkelnieuws, evenementennieuws, promoties, aanbiedingen, nieuwe producten en speciale activiteiten rondom Holland & Barrett en je Passie deelname met je te delen.


Afhankelijk van jouw voorkeuren, kunnen wij je informeren via email, post, sms, onze Passie app of telefoon. We hebben als doel ons bedrijf en onze dienstverlening continu te verbeteren en willen hiervoor graag periodiek contact met je onderhouden voor feedback of onderzoekdoeleinden.


Uiteraard kun je altijd aanpassen via welk medium je wel/niet benaderd wilt worden. En kun je je te allen tijde uitschrijven voor benadering en voor het Passie programma in zijn geheel.


Als je wilt beperken dat en hoe wij contact met je opnemen of jouw deelname aan Passie wilt beëindigen, kun je contact opnemen met de klantenservice door een e-mail te sturen naar: klantenservice@hollandandbarrett.com of te bellen met: 020 – 5607900. Wij helpen je graag!


Wij blijven je uiteraard je waardebon toesturen, ook als je besluit geen andere informatie van ons te willen ontvangen.

Ik kan mijn kaart online niet activeren

Op de activatie pagina kun je eenvoudig je kaart activeren. Als je tijdens het activeren problemen ondervindt, stuur dan een e-mail naar klantenservice@hollandandbarrett.com of door op werkdagen tussen 08.30 en 18.00 uur te bellen met 020- 560 7900. Wij helpen je graag!

Je kunt ook altijd even naar binnenlopen bij een van onze winkels om je Passie kaart te laten activeren.

Wat zijn de algemene voorwaarden van Passie?

Bekijk hier de Algemene Voorwaarden van het Passie klantenkaart programma.

Het downloaden / inloggen op de app lukt niet

Op dit moment is de app alleen beschikbaar voor iPhones en smartphones die op Android draaien. Je vindt de gratis Passie app in de App store en via Google Play.


Om in te loggen heb je je Passie klantenkaartnummer en emailadres of postcode nodig.
Let op! Als je met Passie alleen geregistreerd staat met je e-mailadres, kun je niet inloggen met je postcode (en vice versa).


Controleer of je verbinding hebt met het internet.


Zijn je software updates up-to-date? Het kan zijn dat er een software update klaar staat voor je smartphone die je nog niet hebt uitgevoerd.


Bij het invullen van het e-mailadres wil aan het einde wel eens een spatie blijven staan. Hierdoor wordt het e-mailadres niet herkent. Zonder deze spatie moet het lukken om in te loggen.


Lukt het nog steeds niet om in te loggen?
Neem dan even contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@hollandandbarrett.com of te bellen met: 020 – 5607900. Wij helpen je graag!

Bezorging
Kan ik mijn bestelling online volgen?

Nadat wij je producten hebben verstuurd, versturen wij een Tracking Link naar je e-mailadres. Door hierop te klikken kom je automatisch terecht op de pagina van PostNL, waar je het verloop van je bestelling kunt volgen. Zo weet je precies waar je pakket zich bevindt en wanneer je deze ongeveer kunt verwachten.

Wat zijn de verzendkosten wanneer ik een bestelling plaats?

Verzending van je bestelling in Nederland en België is gratis bij besteding vanaf €20,-. De verzendkosten van bestellingen onder €20,- bedragen € 4,75.

Op welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur worden geplaatst zullen in de regel dezelfde dag worden verzonden (binnen Nederland). De bestellingen die vrijdag na 12.00 uur of in het weekend worden geplaatst zullen de daaropvolgende maandag verstuurd worden. Zon- en feestdagen zijn hierbij uitgezonderd.

Hoe weet ik of mijn bestelling al is verzonden?

Je ontvangt een e-mail zodra je pakket ons distributiecentrum heeft verlaten.

Door wie wordt mijn pakket bezorgd?

Alle bestellingen worden verzonden via PostNL.

Kan ik specifieke bezorgwensen doorgeven?

Op dit moment is dat helaas nog niet mogelijk, maar hier wordt aan gewerkt!

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent, zal de bezorger nogmaals een poging doen om het pakket bij je af te leveren. Daarna zal de bezorger een notitie achterlaten met het adres van het ophaalpunt waar je pakket is afgeleverd. Dit is meestal het dichtstbijzijnde ophaalpunt in jouw buurt.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Is een artikel niet naar wens of wil je het omruilen? Dan kan het eenvoudig binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden, wat de reden ook is, mits het product niet is aangebroken of beschadigd.
Aankopen kun je kostenloos in elk filiaal binnen Nederland terugbrengen of omruilen, onze collega’s helpen je dan graag verder. De bevestigingse-mail is het retourbewijs, vergeet deze dus niet mee te nemen.
(Vind hier jouw dichtstbijzijnde winkel.)

Het is ook mogelijk een bestelling per post te retourneren. Hiervoor plak je het voorgeprinte adreslabel op de voorzijde van deze bon op het pakket. Let op: dit label is ongefrankeerd, eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening.

Het aankoopbedrag van de geretourneerde producten wordt teruggestort op je rekening, binnen 10 werkdagen nadat het pakket is ontvangen.

Stuur het te retourneren product naar:
Holland & Barrett
T.a.v. Afdeling Retouren
Beveland 3
1948 RA Beverwijk

Mijn geleverde bestelling is niet compleet.

Het kan zijn dat jouw pakket is opgesplitst en dat er nog een pakket naar je onderweg is. Dit kun je terugvinden in Mijn Account op de website onder “Mijn Bestellingen”. Je kunt natuurlijk ook even contact opnemen en je bestelnummer doorgeven en de producten die je mist, zodat wij het voor je in orde kunnen maken. Stuur een e-mail naar klantenservice@hollandandbarrett.com of bel ons op 020 560 7900.

Een bestelling plaatsen
Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling betalen via:

  • iDeal
  • Creditcard (Visa - Mastercard - American Express
  • Paypal
  • Giropay
  • Sofort Banking
  • Mister Cash (Bancontact)

 

Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?

Als je een bestelling hebt geplaatst verschijnt er na de betaling een pagina waarop dit staat aangegeven. Je ontvangt ook per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Wat gebeurt er als mijn betaling wordt geweigerd?

Mocht het zo zijn dat je betaling wordt geweigerd, probeer je gegevens dan nog een keer in te vullen om er zeker van te zijn dat alle gegevens die je hebt ingevoerd kloppen. Mocht je dan nog steeds problemen ondervinden, neem dan contact op met onze Klantenservice via klantenservice@hollandandbarrett.com en op werkdagen van 08.30 - 18.00 uur via 020 - 560 7900.

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Wanneer je een kortingscode hebt kun je deze in de winkelmand invoeren in het kortingscode veld.

Ik ben vergeten om mijn kortingscode in te voeren, wat nu?
Geen probleem! Wanneer je je kortingscode bent vergeten in te vullen tijdens het bestellen kun je onze Klantenservice contacteren via klantenservice@hollandandbarrett.com of telefonisch op werkdagen van 08.30 - 18.00 uur via 020 - 560 7900.
Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

Om je bestelling te kunnen verwerken hebben wij een aantal persoonlijke gegevens nodig. Maar geen zorgen, jouw gegevens zijn bij ons in goede handen. Voor meer informatie, zie onze privacy policy.

Retouren
Wat is jullie retourbeleid?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met de geleverde producten, kun je deze binnen 14 dagen terugsturen.

Hoe stuur ik een product retour?

Is een artikel niet naar wens of wil je het omruilen? Dan kan het eenvoudig binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden, wat de reden ook is, mits het product niet is aangebroken of beschadigd.
Aankopen kun je kostenloos in elk filiaal binnen Nederland terugbrengen of omruilen, onze collega’s helpen je dan graag verder. De bon uit je pakket is het retourbewijs, vergeet deze dus niet mee te nemen.
Vind hier jouw dichtstbijzijnde winkel.

Het is ook mogelijk een bestelling per post te retourneren. Hiervoor plak je het voorgeprinte adreslabel op de voorzijde van deze bon op het pakket. Let op: dit label is ongefrankeerd, eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening.

Het aankoopbedrag van de geretourneerde producten wordt teruggestort op je rekening, binnen 10 werkdagen nadat het pakket is ontvangen.

Stuur het te retourneren product naar:
Holland & Barrett
T.a.v. Afdeling Retouren
Beveland 3
1948 RA Beverwijk

Hoe ontvang ik mijn geld terug als ik een product retour stuur?

Wanneer we het product retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening die voor de bestelling gebruikt is. Het kan tot 10 werkdagen duren voor het aankoopbedrag is bijgeschreven op je rekening.

Heb ik garantie als een product foutief, defect of beschadigd is?

Wanneer een product foutief, defect of beschadigd is helpen wij je graag verder. Wij zullen aan de hand van je klacht bekijken of deze onder de garantiebepalingen valt en indien nodig een vervangend product aan je toesturen.

Je account beheren
Hoe maak ik een online account aan?

Een account aanmaken gaat snel en gemakkelijk. Als nieuwe klant klik je bovenaan de pagina op 'Mijn account' en volg je de aangegeven stappen. Je kunt ook een account aanmaken in het bestelproces wanneer je een bestelling plaatst.

Hoe kan ik inloggen/uitloggen in mijn account?

Heb je al een account dan log je eenvoudig in door op 'Mijn account' bovenaan de pagina te klikken en je e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Om uit te loggen klik je op 'Uitloggen' bovenaan de pagina.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Ben je je wachtwoord vergeten of wil je je wachtwoord graag wijzigen, ga dan naar 'Mijn account' bovenaan de pagina en klik op 'Reset Wachtwoord' net onder het veld waar je normaal gesproken je wachtwoord invoert. Vul het e-mailadres in dat is gekoppeld aan je account en wij mailen je een link om je wachtwoord te resetten.

Hoe kan ik een adres wijzigen in of toevoegen aan mijn adressenlijst?

Adressen kun je in je account toevoegen of wijzigen. Login met je e-mail en wachtwoord en klik op Jouw adressen.

Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?

Bij je eerste bestelling kun je aangeven dat je graag onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Je kunt je ook inschrijven door gebruik te maken van de inschrijfbutton onderaan de pagina.

Hoe schrijf ik mij uit voor de nieuwsbrief?

Klik op de uitschrijflink onderaan een e-mail om je uit te schrijven. Het is ook mogelijk je uit te schrijven door te mailen naar klantenservice@hollandandbarrett.com



Heb je het antwoord op je vraag nog niet gevonden?


Stel een vraag